شرایط استرداد محصول خریداری شده از فروشگاه موعود

مشتریان محترم فروشگاه mooud.ir تا 7 روز پس از دریافت محصول می توانند از خرید خود انصراف دهند و طبق شرایط ذیل (شرایط و قوانین استرداد کالا) اقدام به عودت یا تعویض محصول و استرداد هزینه ی خرید نمایند.

  • خرابی محصول

مشتریان پس از خریداری و دریافت محصول، در صورت مشاهده ایراد و نقص فنی بر اساس ضوابط ذیل می توانند محصول خریداری شده را تعویض نمایند.

شرایط لازم جهت بررسی و تعویض احتمالی محصول:

مشتری باید پیش از پایان یافتن مهلت زمان هفت روزه مندرج در کارت کارانتی که همراه با محصولات خریداری شده ارسال گردیده است، نسبت به تکمیل و ارسال فرم استرداد اقدام کنند، بدیهی است به فرم هایی که بعد از هفت روز از تحویل کالا به فروشگاه واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ایرادات و نواقص محصول باید به تایید کارشناس فروشگاه برسد.

در صورتی که ایراد و نقص محصول مورد تایید کارشناس فروشگاه قرار گیرد، هزینه ارسال مجدد بر عهده فروشگاه و در غیر این صورت بر عهده مشتری خواهد بود.

قابل ذکر است کالاهای دارای گارانتی هفت روزه استرداد، دارای کارت گارانتی فیزیکی همراه محصول می باشند، بدیهی است که کالای خریداری شده بدون کارت گارانتی، فاقد شرایط تعویض و ارجاع خواهد بود.

در صورت انصراف پیش از ارسال کالا و پرداخت کردن وجه از طریق درگاه اینترنتی بانک، فروشگاه ظرف مدت 72 ساعت مبلغ را منحصرا به همان حساب یا کارتی که خرید توسط آن انجام شده است، مسترد خواهد کرد.

تبصره 1 : در صورت که ایراد و نقص کالا ناشی از استفاده ناصحیح از محصول، وارد شدن ضربه به محصول و یا سایر مشکلات عمدی باشد، محصول خریداری شده فاقد شرایط تعویض و ارجاع خواهد بود.

تبصره 2 : در صورتی که محصول در فروشگاه موجود نباشد و یا امکان تامین آن در کوتاه مدت میسر نباشد، مشتری می تواند کالای مشابهی را سفارش دهد و یا استرداد وجه را مطالبه نماید.

تبصره 3 : کلیه کالاهای تولیدی در کارگاه های فروشگاه، قبل از ارسال به تایید مسئول کنترل کیفیت می رسد، که با این شرایط احتمال نقص و ایراد بسیار کم است، اما درهر صورت فروشگاه خود را موظف می داند به احترام اعتماد شما مشتری عزیز، گارانتی 7 روزه استرداد محصول را به شما ارائه نماید.

  • انصراف از خرید

چنانچه مشتری به هر دلیلی از خرید خود منصرف شده باشد، می تواند با رعایت شرایط زیر به مدت هفت روز پس از دریافت محصول، درخواست انصراف و استرداد وجه پرداختی را نماید.

کالای خریداری شده، از بسته بندی اولیه خارج و استفاده نشده باشد.

هزینه عودت محصول بر عهده مشتری است.

در صورتی که قیمت فروش محصول تابع نوسانات بازار و قیمت ارز باشد، مهلت انصراف از خرید به 48 ساعت محدود می گردد.

تبصره 1 : در صورتی که درخواست انصراف خریدار در بازه زمانی هفت روزه و پس از 48 ساعت اولیه واصل گردد و قیمت محصول در این بازه دچار افت شده باشد، قیمت کاسته شده ی نهایی مبنای استرداد وجه مشتری خواهد بود.

تبصره 2 : محصولات مهرسازی به دلیل استفاده از مواد مصرفی و همچنین اختصاصی بودن آن طبق سفارش مشتری مشمول انصراف از خرید نمی باشد و فقط در صورت ایراد در ساخت قابلیت تعویض و رفع ایراد را دارد.

  • عدم تطابق

در صورتیکه کالای تحویل شده به مشتری مغایر با کالای سفارش داده شده باشد، فروشگاه با رعایت شرایط زیر، نسبت به تعویض کالا اقدام می نماید.

لازم است مشتری حداکثر ظرف مدت 24 ساعت، نسبت به اعلام مغایرت کالای دریافتی با کالای سفارش داده شده از طریق تماس با واحد پشتیبانی از طریق تلفن، ایمیل، فکس و یا تکمیل فرم مغایرت یا تماس با ما اقدام کند. در صورتی که بعد از بازه زمانی 24 ساعت مشتری متوجه معیوب بودن کالا شود، فروشگاه از پذیرفتن استرداد کالا معذور است. 

فروشگاه حداکثر هفت روز کاری پس از اعلام مشتری و بررسی مجدد سفارش مشتری، نسبت به تعویض کالا اقدام خواهد کرد.

در صورتی که مغایرت ناشی از اشتباه فروشگاه باشد، هزینه‌ی عودت محصول و ارسال مجدد آن بر عهده‌ی فروشگاه خواهد بود.

در صورتی که محصول برای تعویض موجود نباشد، مشتری می‌تواند آن را با محصول مشابه دیگری جایگزین نماید و یا درخواست استرداد کل وجه پرداختی را داشته باشد.

در صورتی که اطلاعات محصول، شامل مدل، رنگ، ظرفیت و سایر مشخصات و ویژگی‌ها بر روی بسته‌بندی درج شده و بدون بازکردن بسته ‌بندی بتوان به مغایرت محصول دریافتی با سفارش داده شده پی برد؛ در این صورت لازم است که مشتری قبل از بازکردن محصول، بسته‌ی تحویلی را بررسی نماید زیرا در صورت خارج شدن کالا از بسته‌بندی اصلی و استفاده از محصول یا لوازم جانبی آن، امکان تعویض و ارجاع آن وجود نخواهد داشت.

فروشگاه موظف است در صورت خواست مشتری نسبت به استرداد وجه، آن را طی مدت 72 ساعت از زمان عودت محصول به فروشگاه، منحصرا به همان حساب یا کارتی که خرید توسط آن انجام شده است، واریز نماید.

  • آسیب های فیزیکی حمل و نقل

تمامی محصولات فروشگاه mooud.ir  به صورت استاندارد بسته بندی و ارسال می شوند.کلیه سفارشات از طریق شرکت های حمل و نقل معتبر مانند تیپاکس و پست توزیع می شوند، بنابراین هر گونه آسیب فیزیکی در زمان حمل و نقل و تحویل برعهده ی شرکت حمل و نقل و ضوابط مندرج در آیین نامه های آن شرکتها خواهد بود.

تبصره 1 : آسیب های ناشی از حمل و نقل باید ظرف مدت 24 ساعت به اطلاع فروشگاه برسد.

تبصره 2 : ارسال کالای آسیب دیده، لوازم جانبی و متعلقات آن به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته به همراه صورتجلسه شرکت حمل و نقل کننده و فاکتور رسمی ارائه شده فروشگاه mooud.ir  الزامی است.

تبصره 3 : در صورتی که آسیب ناشی از حمل و نقل در زمان تحویل محصول قابل مشاهده است، مشتری بایستی از تحویل گرفتن محصول خودداری کرده و بلافاصله با فروشگاه تماس بگیرد.

تبصره 4 : آسیب های ناشی از حمل و نقل توسط باربری ها بر عهده همان شرکت باربری و خریدار می باشد و فروشگاه هیچ مسئولیتی در این قبال ندارد.

شرایط و قوانین استرداد کالا – شرایط و قوانین استرداد کالا