آموزش

نحوه سفارش ساخت مهر شرکت و مدارک مورد نیاز

چطور سفارش ساخت مهر شرکت را ثبت کنم؟ مدارک مورد نیاز مهر شرکت چیست؟

تمامی شرکت‌ ها جهت انجام امور مالی و اداری خود نیاز به استفاده از مهر دارند. جهت سفارش مهر اصلی و یا سایر مهرهای مورد نیاز شرکت می توانید طرح‌های موجود در فروشگاه آنلاین موعود را مشاهده و یکی از آنها را انتخاب نمایید. این طرح‌ها با توجه به متن مهر شما قابل تغییر می باشند. مهر اصلی شرکت می تواند با توجه به موارد استفاده، به زبان فارسی و یا انگلیسی طراحی شود.

اطلاعات مورد نیاز جهت درج در مهر شرکت چیست؟

اطلاعاتی که در بیشتر موارد در مهرهای شرکت درج می شود عبارت است از: نام کامل شرکت، نوع شرکت (مانند سهامی خاص، مسئولیت محدود و یا …) ، شماره ثبت و در صورت نیاز شناسه ملی. نوع طراحی در مهر شرکت می‌تواند به صورت ساده و نوشتاری بوده و یا با درج لوگو و نشان شرکت باشد. جهت مشاهده نمونه طرح‌های آماده مهر شرکت لطفا بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

مدارک مورد نیاز برای ساخت مهر شرکت چیست؟

اگر شرکت شما تازه تاسیس است و پیش از این دارای هیچ مهری نبوده است و برای انجام امور اداری خود نیاز به مهر شرکت دارید لازم است به عنوان مدرک، تصویر آگهی ثبت (آگهی ثبت فیزیکی و یا آگهی دارای مهر الکترونیک قوه قضائیه) و یا تصویر اصل روزنامه رسمی شرکت را به همراه کارت ملی مدیرعامل و یا یکی از اعضای هیئت مدیره در هنگام سفارش در وبسایت فروشگاه موعود بارگذاری نمایید. در نظر داشته باشید اسکرین شات یا سایر تصاویر مورد تایید نمی باشد. اگر شرکت شما هم اکنون دارای مهر است و یا پیش از این دارای مهر بوده است و نیاز دارید نسخه‌های دیگری از آن تهیه نمایید و یا طرح مهر خود را تغییر دهید لازم است به عنوان مدرک ساخت مهر، یک نامه درخواست ساخت مهر با معرفی تحویل گیرنده بر روی سربرگ رسمی شرکت تهیه نمایید و پس از مهر و امضا نمودن آن، تصویر و یا اسکن کامل و با کیفیت نامه را به همراه تصویر کارت ملی شخص معرفی شده در قسمت مدارک سفارش خود در موعود بارگذاری نمایید. لازم به ذکر است که این نامه باید حتما دارای شماره و تاریخ باشد.

نمونه نامه و متن مورد تایید جهت سفارش ساخت مهر شرکت به شرح زیر است:

تاریخ: ……….

شماره: ……….

فروشگاه  موعود

با سلام

احتراما به استحضار می رساند، شرکت ………………………. نیاز به ساخت …………. عدد مهر با طرح و مشخصات ذیل این نامه را دارد. به همین منظور جناب آقای / سرکار خانم ………………………. با کد ملی ………………….. به نمایندگی از این شرکت جهت تحویل این سفارش معرفی می‌گردد.

با تشکر / نام و مهر و امضا

همچنین در نظر داشته باشید برای ساخت مهرهای داخلی شرکت و با عناوین گوناگون مثلا : امور مالی، حسابداری و … نیز نیاز به ارائه نامه‌ درخواست ساخت مهر بوده و سفارشات بدون نامه معتبر ترتیب اثر داده نخواهند شد. لازم به ذکر است در هر نوبت سفارش نیاز به ارسال نامه جدید با تاریخ روز بوده و با نامه‌های قبلی نمی‌توانید سفارش جدیدی ثبت نمائید. مگر اینکه در نامه ارسالی شخص سفارش دهنده به عنوان نماینده شرکت در تمامی امور سفارش و تحویل مهر معرفی شده باشد.

در نهایت توصیه ما به شما این است که در حفظ و نگهداری مهر شرکت خود بسیار دقت نموده و از قرار دادن مهر شرکت در دسترس افراد غیر قابل اعتماد جدا پرهیز نمایید. مهر شرکت به اسناد مالی و اداری شما هویت می بخشد و استفاده سو از آن توسط دیگران باعث ایجاد مشکلات حقوقی خواهد شد. در نظر داشته باشید فروشگاه های ساخت مهر لازم است جهت تولید مهر شرکت، مدارک ذکر شده را دریافت و پس از آن اقدام به ساخت مهر نمایند. ساخت مهر بدون دریافت مدارک معتبر شرکت، نشانه غیر قابل اعتماد بودن مُهرساز بوده و توصیه می شود از سفارش ساخت مهر به این مراکز خودداری نمایید.

همچنین خاطر نشان می‌کند که فروشگاه موعود با تمام توان در حفظ و نگهداری مدارک ارسالی شما کوشا بوده و دریافت مدرک معتبر جهت تولید و ساخت مهر از الزامات فروشگاه موعود می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *